Friday, March 28, 2014

Five on Friday {Happy Weekend!}

Happy Friday, Friends! 
It's almost the weekend! YAY!

I am linking-up with AprilChristinaNatasha, & Darci for Five on Friday!







Marley Lilly + Monograms

Have y'all heard about the new Marley Lilly App? As if app shopping wasn't enough - they have a free monogram creator! Love at first sight! Check out all the info here & download the app today!







Influence Network - Classes

Several months ago I joined the Influence Network. As part of this awesome group of believers, they offer classes in a variety of areas. From blogging basics to spiritual growth...these classes are informational,  applicable, & exciting!

Part of my March goals was to take a class that really challenged me. I signed up for Let's Get Intentional by Jacey Verdicchio & it was incredible. Y'all HAVE to look into the network & definitely check out Jacey!







New Friends in New Places

Most of you know I moved several months. North. Uhg. But you go where the Lord calls right?! We've been making new friends at church and that's been such a blessing. But last week, I got a text from a friend saying some people from our good ole alma mater, Murray State, had just moved in...accross the parking lot in our apartment complex. What?! If that's not a total God thing & complete blessing to Luke & I, I don't know what is!

So here's to new friends, from old places. AND the NCAA tournament...we're on our way this afternoon! Go Cats!

via






Birthday Celebrations + March Madness

Last week I was all about some birthdays & basketball! Luke had a great birthday & we soaked up sports all weekend...I loved it!

How's your bracket going so far?!
Not gonna lie (bragging moment)....I am currently at number one in our work bracket challenge! Whoop Whoop!






Cancer Blows!

If any of you have tuned into my Wednesday's in the Word, you'll probably have read about a super close family friend & her battle with cancer. She beat it once & now it's back.
I don't say the word a lot, but I HATE cancer. It steals people's joy, cuts lives way to short, & tries to set limits on God. That's never ever going to happen.
As an encouragement for my sweet friend, we are hosting a party.
Who says we have to be sad?!
God's plan will be accomplished regardless, right?
I believe in miracles & the power of prayer. Will you pray for her this week?

Check out these invites I found while scrolling through Pinterest this week. Cancer Blows!

via





Thanks so much for stopping by! Leave me a comment so I can visit you too!


Frankly my dear...Happy Weekend!!

post signature

10 comments :

  1. yay for new friends :) that makes moving not TOO bad! have a happy weekend & i agree cancer totally sucks...sending your family friends lots of prayers!

    ReplyDelete
  2. I love you for introducing me to that app! Happy weekend xo

    ReplyDelete
  3. Congratulations on being #1 in your work bracket - not many people can say that with so many Cinderella stories!! Sending prayers your friends way - cancer does suck and it's terrible awful thing!! Hope you guys have a wonderful weekend - love that photo of you both!

    ReplyDelete
  4. Go Cards! Lol. I'm a nice fan, I promise :-) that ecard is hilarious, and yay for new friends :-) have a great weekend!

    ReplyDelete
  5. Yay for new friends! That's wonderful! Hope you have a fab weekend! xo

    ReplyDelete
  6. Sending prayers! Indiana isn't that bad :)

    ReplyDelete
  7. Oh gosh, that Marley Lilly app looks too fun! I love a good monogram :)

    ReplyDelete
  8. Happy Friday Jenni! I was unaware of the ML monogram app, but I am downloading it now as I type! Have a beautiful weekend!
    Katelyn

    ReplyDelete
  9. OMG I had no idea ML had an app! Great news! Have a great weekend!
    -Alex
    http://www.monstermisa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Aw. Thanks for sharing the app. Who doesn't love a good monogram and fun design? Happy Friday friend!

    Plumtickledpink.blogspot.com

    ReplyDelete